Mijn eerste twee dagen in de USA

11 januari 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Zo, mijn eerste twee dagen hier zijn nu officieel voorbij. Na de vele vertragingen ben ik dinsdagavond (voor jullie dinsdag op woensdagnacht) toch aangekomen in Boston! Mijn vlucht naar Reykjavik was uiteindelijk bijna vijf uur vertraagd, maar gelukkig was ook mijn vlucht vanuit Reykjavik naar Boston met vier uur vertraagd. Tijdens mijn vlucht van Reykjavik naar Boston had ik ook nog een mazzeltje, er zat niemand op de stoel naast mij, wat zorgde voor een zeer comfortabele vlucht!

​Eenmaal aangekomen in Boston belde ik mijn nieuwe huisgenootje Gaby. Zij was zo aardig om mij met haar auto op te komen halen van het vliegveld. Na een ritje van ongeveer 20 minuten kwamen we aan bij ons huis. Ze gaf me een rondleiding en daarna ben ik maar gelijk begonnen met uitpakken. Het was ondertussen ongeveer half 11 en ook al was ik dood op, ik wilde graag even wakker blijven tot 12 uur. Waarom? Omdat als het bij mij 12 uur is, het 6 uur is in Nederland en om die tijd staat Thomas op voor z'n werk en natuurlijk wilde ik hem graag even mijn nieuwe kamer laten zien! Ook voor jullie heb ik wat foto's geplaatst in het fotoalbum.

De volgende dag had ik niks op de planning. Het enige wat ik gisteren dan ook gedaan heb was boodschappen doen met Gaby. De supermarkt hier is aardig vergelijkbaar met de Nederlandse supermarkten, alleen dan wat groter. Die avond heb ik een pasta gemaakt voor mij en Gaby, waarna ik gelijk mijn bed in gedoken ben. Om 8 uur kon ik mijn ogen al niet meer open houden en ben ik maar direct gaan slapen. Toch wel een beetje last van een jet lag.

​Het enige nadeel van zo vroeg gaan slapen, is dat je ook vroeg wakker bent. Nog voor 6 uur was ik weer wakker. Ik besloot in bed te blijven liggen tot het licht werd, wat rond 8 uur was. Rond 10 uur vertrok ik naar het centrum van Boston om hier de toerist uit te hangen. Ik liep The Freedom Trail, een route die mij langs verschillende hoogtepunten van Boston leidde (zie mijn foto's & video!). Uiteindelijk heb ik zo'n 5 uur rondgelopen in de stad. Nu zit ik uitgeput thuis op de bank. Tijd voor een rustig avondje, want morgen heb ik een oriëntatie op de universiteit. Ik ben benieuwd!

1. Annelies Gijsbertse:
    12 januari 2018
    Dank je voor je verhaal, lieve Angela. Ontzettend leuk en fijn om zo met je mee te kunnen leven/lezen!
    Succes op de universiteit!
  2. Johan en Geerke:
    12 januari 2018
    Heel veel succes! Leuk om je te volgen...
  3. Mirjam:
    12 januari 2018
    Nou zeg wat een reis........
    Succes hoor....hou ons maar leuk op de hoogte
    gr Gerben en Mirjam
  4. Joanne van Beek:
    13 januari 2018
    Leuk om je te kunnen volgen! Heel veel succes 😉
    Groetjes!
  5. Laura:
    14 januari 2018
    zo leuk om te volgen ! ben erg benieuwd naar al je volgende avonturen (:
  6. Opa&oma:
    14 januari 2018
    Het is ons gelukt om je blog te lezen Angela. Leuk!
    Veel plezier. Opa en Oma (Jantine) 😁
  7. Corrie: