It's Time for Spring Break

2 maart 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hoi lieve koukleumen in Nederland,

Hier een berichtje van een gelukkige ik. Ik heb namelijk vakantie, spring break it is! Een week lang even niet denken aan deadlines, papers, casestudies en midterms. Afgelopen week was het nog even hard door poten; afgelopen dinsdag had ik namelijk twee midterms en ook was ik al druk bezig met een aantal papers voor na spring break. Toch heeft het harde werken z'n vruchten afgeworpen. Voor mijn midterm van Marketing Principles heb ik namelijk 92 van de 100 punten gehaald, happy me!

Zondagavond vertrek ik naar Playa del Carmen in Mexico (ik vlieg op Cancun, en ga vanaf daar met een busje naar Playa del Carmen)! De vlucht duurt nog ruim 9 uur vanaf Boston, inclusief de overstap in Mexico City. Maar he, dan heb je ook wat. Hieronder een fotootje van het heerlijke hotel waar ik van maandag tot en met vrijdag aan het genieten ben van de zon, 30 graden, het zwembad, de zee en natuurlijk van een heerlijke cocktail!

​​​​

Vandaag en morgen waarschuwen ze voor een storm hier in Boston. Harde wind, met mogelijke windstoten van zo'n 112 km/h, het heftigst vanmiddag en vannacht. Ik was van plan om vandaag nog even wat zomerkleren in te slaan voor Mexico, maar dat plan verplaats ik maar naar morgen. Vandaag verstop ik me lekker binnen. Op hoop van zegen dat deze storm niet mijn vluchtplan in de war gaat schoppen, maar ik heb goede hoop!

Ik wens jullie in Nederland heel veel succes met de ijzige kou, ik denk aan jullie (maar ben vooral heel blij dat ik er niet ben, als koukleum #1). Jaloersmakende foto's volgen later.

Liefs van jullie favoriete vakantieganger!

1. M van Beek:
    2 maart 2018
    Wat een leuke verhalen allemaal Angela je kunt wel merken dat je het goed naar je zin heb groetjes Ome Maas en Tante Corrie
  2. Anne:
    2 maart 2018
    Ik ben jaloers! Maar geniet, helemaal verdiend lieverd.
    Mis je
  3. J Tick:
    2 maart 2018
    Wat zie jij veel Angela. En lekker naar de zon geniet er fijn van .meisje.nu heb je de kans. Oma Opa T
  4. Harry Marks:
    2 maart 2018
    Lekker bezig Angela, we lezen je blogs met veel plezier en zijn blij dat alles zo goed verloopt. Veel plezier en warmte in Mexico en doe voorzichtig aan.
    Liefs en Groetjes,
    Harry & Corry
  5. Annelies Gijsbertse:
    2 maart 2018
    Lieve Angela, geniet van je vakantie. Wat knap dat je zo'n hoge score voor je midterm hebt gehaald. Een midweekje Mexico heb je dik verdiend! Liefs van ons