WELKOM!

27 december 2017 - Barneveld, Nederland

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Hier zal ik tijdens mijn tijd in de Verenigde Staten zo nu en dan een update plaatsen over alles wat ik daar meemaak.

Op 9 januari vertrek ik vanaf Amsterdam Schiphol Airport naar Edward Lawrence Logan International in Boston. Ik maak eerst nog een tussenstop in IJsland op Keflavik International in Reykjavik.

Eenmaal in Boston zal ik verblijven in een fantastische mooi huis, hieronder op de foto. Hier woon ik met een paar Amerikaanse studentes. Daarbij is het op maar 5 minuten lopen van de campus!

Huis in Boston

Ik zal studeren aan de universiteit Boston College. Ik ga hier mijn vrijekeuzeruimte opvullen, dus ik zal waarschijnlijk vijf vrij uiteenlopende vakken volgen. De campus van Boston College is prachtig, zoals je kunt zien op de foto hieronder.

Boston College Campus

Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van wat ik meemaak. Als je automatisch een mail wilt ontvangen wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats, kan je rechts je emailadres invullen voor de mailinglijst. Let er wel op dat je je aanmelding voor de mailinglijst nog wel moet bevestigen via je mail!

Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zo ver is!

Liefs,
Angela