I <3 MEXICO

12 maart 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hoi lieve mensen thuis,

Hier weer een update van mij. Vorige week heb ik vijf dagen genoten in het zonnige Playa del Carmen in Mexico, samen met Bo en Fleur. Het hotel was prachtig, het weer was heerlijk (op de donderdag na) en de omgeving was enorm leuk! Uiteindelijk hebben we niet heel veel bijzonders gedaan. We hebben voornamelijk genoten van de zon, het mooie hotel, het heerlijke zwembad, de winkelstraatjes, het heerlijke Mexicaanse eten en natuurlijk de lekkere cocktails. Ohja, en we hebben onszelf verwend met een ontspanningsmassage. Verder heb ik er dus ook niet heel veel over te vertellen, maar de foto's en filmpjes laten wel zien hoe prachtig het was. Dus neem vooral een kijkje in het foto- en videoalbum zou ik zeggen. Ik heb genoten van het weekje rust en het lekkere weer.

Bo, Fleur en ik vlogen alle drie apart terug vanuit Cancun terug naar Boston. Bo had een tussenstop in Detroit, Fleur in Charlotte en ik in Dallas. In Dallas raakte ik in gesprek met een aantal Amerikanen. Ze gaven me een aantal leuke tips voor tripjes in de buurt van Boston. Natuurlijk New York, maar ook Washington D.C. blijkt een aanrader met veel gratis bezienswaardigheden. Weer een aanvulling op m'n bucketlist. Zaterdagochtend kwam ik rond 01.00 uur weer aan in Boston. Fleur was iets eerder aangekomen, en samen namen we een Lyft terug naar huis. Het voelde echt als thuiskomen, wat ik een goed teken vond, ik heb m'n plekje gevonden.

Nu is het tijd om weer aan de bak te gaan. Voor volgende week heb ik aardig wat deadlines staan, maar tegelijkertijd heb ik ook iets om naar uit te kijken. Over 10 dagen komt Thomas namelijk al aan in Boston, ik kan niet wachten! Voor nu moet ik de kou nog even zien te overleven, vandaag heb ik zelfs sneeuwvrij. Mazzel voor mij, want dinsdag is altijd mijn langste dag! Ze verwachten zo'n halve meter sneeuw, ik ben benieuwd.

I'll keep you updated!

Love,
Angela

1. J Tick:
    13 maart 2018
    Wat geniet jij Angela daar kan je weer jaren op terug zien.fijn dat Thomas gauw komt .ook voor hem prachtige vacantie reis.lieve groet Oma.
  2. Tatjana:
    20 maart 2018
    Hi Angela!
    Ik mocht ook eindelijk je blog lezen;)
    Leuke vakantiefotos zeg. Heel veel plezier met Thomas en geniet nog van de resterende tijd! Liefs, tati