Happy Birthday to ME

31 januari 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Het is een feit: ik ben ein-de-lijk 21 geworden! Afgelopen maandag was mijn verjaardag. Het voelde toch een beetje gek om niet thuis te zijn met mijn verjaardag, maar alle lieve mensen hier hebben er toch een top dag van weten te maken.

Afgelopen zondag kwamen Fleur en Stan naar mijn huis om een taart te bakken voor mijn verjaardag. Het resultaat: een prachtig versierde chocoladetaart (voornamelijk door Fleur haar creativiteit en perfectionisme)! Zie het resultaat hier onder.
Taart (Gebakken met Fleur en Stan)

Maandag was het dan echt 29 januari, mijn verjaardag. Toen ik wakker werd was het in Nederland al 13.00 uur, dus ik werd gelijk overspoelt met allemaal lieve berichtjes van thuis. Maar het meest bijzondere berichtje stond toch wel in mijn mailbox: een filmpje van thuis. Mike had iedereen thuis aangespoord om een filmpje te maken: zichzelf, Thomas, Papa, Kaylee, Opa en Oma, Laura, Anne, Saline, Josca, Julia, Mirella, Dyantha, Anne, Iris, Age en Heleen, Arjan, Tim, Saskia, Jantine, Jacco, Annelies en Stefan, Mathijs en Mariska, Frank en Marrie, Wim, Edith en Manon. Mike heeft vervolgens alles bij elkaar gezet en er een verjaardagsfilmpje voor mij van gemaakt. Ik heb gelachen en gehuild, het was zo ontzettend lief. Mijn hele dag voelde toen al compleet. Echt heel erg bedankt allemaal!

Tussen mijn lessen door die dag ging ik even naar huis. Toen ik thuis kwam hadden mijn huisgenootjes een slinger voor me opgehangen, wat ik erg lief vond.
Versiering Thuis

Toen ik terug naar de campus wilde lopen en thuis de deur uit stapte stond er een prachtig bosje bloemen met een ballon en een kaartje op de stoep. Deze bleek van Thomas te zijn. Echt een hele lieve verrassing! Ik heb heel veel geluk met zo'n lieverd.
Bloemen van Thomas
Kaartje Thomas (voorkant)
Kaartje Thomas (achterkant)

's Avonds ging ik samen met Fleur, Puck en Stan uit eten bij het tapasrestaurant Barcelona. Het eten was heerlijk en ik dronk er mijn eerste legale wijntje in de VS! Tijdens het controleren van mijn ID zagen ze dan ook dat het mijn verjaardag was en daarom kreeg ik zelfs een gratis toetje! Dit was overigens niet ons enige toetje, want na Barcelona gingen we naar mijn huis om taart te eten!
Toetje Barcelona

Die avond lag ik zielsgelukkig in bed, wat een top dag. Maar dit bleek nog niet het einde van mijn verjaardag te zijn. De volgende dag vond ik namelijk ten eerste nog een verjaardagskaart uit Nederland in de brievenbus van Papa, Mike en Kaylee. Ten tweede werd er die avond om half 10 nog een huisvergadering ingelast. Toen ik om half 10 de eetkamer in liep zaten al mijn huisgenootjes er al. Ze begonnen ''Happy Birthday'' te zingen en Emma kwam aanlopen met een prachtige taart die ze speciaal voor mij hadden laten maken. Ook kreeg ik een cadeautje van ze, een Boston College T-shirt. Ik heb zo intens veel geluk met zulke lieve huisgenootjes.
Taart van m'n huisgenootjes
Kaartje van m'n huisgenootjes
Briefje bij het cadeautje van m'n huisgenootjes

Ik heb twee super leuke dagen gehad door alle lieve mensen thuis en hier. Ik heb er van genoten en zal deze verjaardag hier in Boston nooit vergeten. Bedankt allemaal!

Heel veel liefs.

1. Mike:
    Love you! <3
  2. Corry Marks-Vlastuin:
    Hoi Angela,
    Wat fijn dat je zo'n mooie 21e verjaardag mocht beleven zover van huis.
    Leuk ook van de mensen daar, dat ze je zo verwend hebben.
    Je gaat vast een geweldige tijd hebben in Boston.
    Groeten vanuit Den Helder.
  3. Mirjam:
    1 februari 2018
    Wat een feest en gezelligheid zeg........heel bijzonder.
    Lekker nagenieten jij.
    Van harte namens ons